perros
Samenleving

BANEN CREËREN VOOR JONGEREN BINNEN HEEL EUROPA

Ons doel

Voor 2016 wilden we bij Nestlé Purina in Europa 1500 banen en traineeships creëren voor jongeren onder de 30.

100

Wat we tot nu toe hebben bereikt

100% gerealiseerd

We hebben ons doel meer dan bereikt. Sinds 2014 hebben we 2429 jongeren aangenomen. En we blijven banen creëren voor jongeren onder de 30 als onderdeel van het wereldwijde "Nestlé needs YOUth" initiatief van ons moederbedrijf. Het doel van dit initiatief is om voor 2020:

  • 45.000 tot 50.000 plaatsen voor stages en traineeships te creëren;
  • een betere samenwerking te realiseren met externe partners om deze te motiveren zich bij ons aan te sluiten en de impact te vergroten;
  • ieder jaar 20.000 tot 25.000 banen te creëren voor jongeren onder de 30.

Ons standpunt:

Jeugdwerkloosheid is wereldwijd een enorm probleem. We zijn ons ervan bewust dat het van essentieel belang is voor ons bedrijf om goede mensen aan te trekken en te houden, zodat we huisdieren ook in de toekomst kunnen verzekeren van een goed leven.

Daarnaast vormen de jongeren onder de 30 de volgende generatie huisdiereigenaren. Zij zullen dus een belangrijke rol spelen in het stimuleren van de gezondheid en het welzijn van de huisdieren van de toekomst en hun huisdierliefhebbende leeftijdsgenoten helpen.

Bijdragen aan Nestlé CSV

Net zoals wij ons inzetten om de levens van huisdieren en degenen die van ze houden te verbeteren, zo zet ons moederbedrijf Nestlé zich in voor een betere kwaliteit van leven en een gezondere toekomst voor individuele personen, gezinnen, de samenleving en de planeet.

Lees meer over Nestlé in Society

ANDERE BELOFTEN