Mirko

Ongedierte bestrijdingsexpert @ Purina

HOE WORDT HET GEMAAKT

Naar het onderdeel >

Alle PURINA-fabrieken zijn gecertificeerd volgens FSSC 22000, een wereldwijd erkende norm voor voedselveiligheid. In deze context is onze ongediertebestrijding volledig in lijn met de normen die gesteld worden aan fabrieken waar voedsel wordt geproduceerd. Vanwege de gevoeligheid van onze producten (ongedierte is gek op diervoeding), hebben de Purina-teams een hoog niveau van expertise ontwikkeld en volgen ze de hoogste normen op het gebied van ongediertebestrijding om besmetting van onze producten te voorkomen.

Naast het volgen van de hoogste normen op het gebied van ongediertebestrijding, nemen we nog andere maatregelen om besmetting van onze producten te voorkomen: Verpakkingsselectie We doen er alles aan om consumenten de best mogelijke productervaring te bieden, vooral bij hen thuis. Insecten hebben echter de neiging om in een verpakking te kruipen. We willen ervoor zorgen dat ons verpakkingsontwerp en onze verwerking perfect zijn om insecten te stoppen erin te kunnen kruipen. Om dit te garanderen, heeft PURINA een unieke manier ontwikkeld om de huidige verpakkingen kritisch te beoordelen en nieuwe te valideren door te beoordelen hoe levende insecten ze kunnen besmetten. Werken met externe experts PURINA is een erkend expert op dit gebied - zowel intern als extern - maar we moeten voorop blijven lopen door nieuwe kennis te ontwikkelen en samen te werken met belangrijke opinieleiders om vorm te geven aan de toekomst van ongediertebestrijding voor diervoeding. In deze context werken we samen met de Universiteit van Milaan om de beste insectbestendige verpakkingen te valideren en nieuwe manieren te ontwikkelen om besmettingsrisico’s te traceren en hierop te anticiperen. Werken met retailers Meer dan 80% van de klachten die we van onze consumenten ontvangen, zijn gekoppeld aan magazijnen en winkels van retailers, waar de opslagmethodes voor diervoeding mogelijk niet ideaal zijn Om onze partners te helpen, biedt Purina eenvoudige begeleiding en trainingsmaterialen die ze kunnen gebruiken voor het verbeteren van hun processen. We hebben bijvoorbeeld eenvoudige folders ontwikkeld die onze sales teams kunnen delen met retailers. En we informeren hen over hoe besmetting de ervaring van onze consumenten kan beïnvloeden.